Byggefakta forside
Byggefakta referencer

JORTON A/S

Med Grow Your Business får JORTON A/S et overblik, som de har svært ved at få andre steder.

VELUX Danmark har et langt og effektivt samarbejde med Byggefakta om levering af projektinformation. Projektdatabasen leverer op til 30% af al projektinformation til VELUX Danmark.

Frank Tyrsted Larsen, Salgschef - VELUX Danmark A/S

Kom i gang med Projektdatabasen

Projektdatabasen

Droners ApS

SMART

Droners bruger projektplatformen SMART til at få en fod indenfor hos forskellige virksomheder i bygge- og anlægsbranchen – og til at få oplysninger på de helt rigtige kontaktpersoner på byggeprojekter.

Kooi Scandinavia A/S

SMART

Kooi Scandinavia ApS bruger SMART til at danne en pipeline nemt og hurtigt – så de rammer entreprenører lige på det rigtige tidspunkt. Kooi er særligt glade for de konkrete kontaktoplysninger på aktører på projekter.

3D-Vizual

SMART

3D-Vizual bruger SMART til hurtigt og nemt at finde nye leads. Virksomheden ser helhedsoplevelsen i SMART som god, da systemet er hurtigt, intuitivt, professionelt designet og generelt et godt salgsværktøj.

DKCI A/S

SMART

DKCI A/S bruger SMART som et styringsværktøj, da systemet hjælper dem med hele tiden at holde styr på hvad der er af projekter, som de vil være med i. 

Scantron A/S

SMART

Scantron A/S bruger aktivt SMART som redskab til at finde projekter, hvor deres adgangssystemer er meget relevante, hvorefter de tager kontakt og laver et samarbejde.

Mattle ApS

SMART

Mattle ApS bruger SMART til at gennemskue markedet og samtidig se, hvilke virksomheder de bør markedsføre sig overfor. Med informationer fra SMART får Mattle møder i kalenderen.

EL Solution ApS

SMART

El Solution ApS bruger SMART til at opnå større gennemsigtighed i markedet og til at få overblikket over relevante entrepriser, så de kan byde ind på specifikke opgaver og regne relevante tilbud.

PV-Udlejning A/S

SMART

PV-Udlejning A/S beskriver SMART som meget brugervenligt og tidsoptimeret samtidig med, at informationen derfra styrker deres forretning. Hos PV-Udlejning A/S bruges SMART til at finde nye samarbejdspartnere inden for netop deres målgruppe.

Murerfirmaet Jørgen Kirk ApS

Projektdatabasen

Hos Murerfirmaet Jørgen Kirk ApS bliver Byggefaktas Projektdatabase til at finde kontaktpersoner på relevante projekter. Læs, hvordan Jørgen Kirk bruger informationerne til at regne tilbud og byde ind på projekter.

Tømrermester Fasting ApS

Projektdatabasen

Tømrermester Fasting ApS har fået en masse kontakter gennem Projektdatabasen - og desuden bruger de informationerne til at finde nye opgaver og til at målrette deres opgaver.

Vesti Olsen & Hansen A/S

Projektdatabasen

Vesti Olsen & Hansen bruger Projektdatabasen hos Byggefakta, når de skal holde sig opdaterede på, hvad der sker i branchen. Derudover bruges informationer til at søge på opgaver, som har relevans for dem.

Uniplan Danmark

Projektdatabasen

Uniplan Danmark har siden september 2016 været kunde med et abonnement på entreprenørservice, hvor de i stor stil er glade for og gør brug af adgangen til de rette kontaktpersoner og informationer.

VELUX Danmark

Projektdatabasen

VELUX Danmark benytter Byggefaktas Projektdatabase til at få et markedsoverblik og til at generere nye leads til deres landsdækkende salgsarbejde. 30% af al projektinformation til VELUX Danmark kommer fra databasen.

Keymate ApS

Projektdatabasen

Keymate ApS bruger Byggefaktas Projektdatabase til at finde projekter, hvor de tilbyder deres arbejdskraft. De har fundet flere samarbejdspartnere gennem databasen, og finder det nemt at se hvad der ligger af projekter og hvem, de kan kontakte på et projekt.

LINK Arkitektur

Projektdatabasen

I mere end 6 år har LINK Arkitektur brugt informationerne fra Byggefakta til at få overblik over relevante projekter. De bruger Projektdatabasen til at få kendskab til sager tidligt i processen, hvorved de kan tage kontakt til bygherren og blive prækvalificeret.

Hoffmann

Projektdatabasen

Hoffmann har i mere end 10 år brugt Byggefaktas Projektdatabase til at holde sig orienteret om det danske byggemarked. Desuden bruger de Byggefaktas Projektdatabase som CRM-system - hvilket betyder, at de registrerer alt i Projektdatabasen, så hele Hoffmann altid ved, hvilke sager der arbejdes med.

FM Mattsson Mora Group

Projektdatabasen

Hos Damixa er Projektdatabasen omdrejningspunktet for alle salgs- og markedsføringsaktiviteter. Efter de har implementeret Projektdatabasen som CRM-system, oplever de at både deres salgsaktiviteter og markedsføring er blevet mere målrettede.

Energi Fyn

Projektdatabasen

Energi Fyn har siden de begyndte at bruge Byggefaktas Projektdatabase i 2015 vundet rigtig mange sager på baggrund af databasens informationer. De bruger informationerne til at tage kontakt til bygherren eller entreprenøren på et projekt tidligt og afgive et tilbud. 

Siedle Nordic A/S

Projektdatabasen

Siedle Nordic A/S har gennem flere år benyttet Byggefaktas Projektdatabase som et værktøj til at skabe en tidlig kontakt til arkitekter på udvalgte projekter. Med projektdatabasens informationer arbejder de målrettet med relevante projekter. 

Komproment A/S

Projektdatabasen

Med Byggefaktas Projektdatabase er det muligt for Komproment at arbejde meget målrettet med de helt rigtige projekter – hele tiden. De anvender databasen i hele deres proces, da de har kontakt med flere forskellige aktører.

Kjaer & Richter A/S

Projektdatabasen

Kjaer & Richter bruger aktivt Projektdatabasen til at holde sig orienteret om nye byggeprojekter samt hvilke sager, der kommer i udbud. Med Projektdatabasen får de en stor sikkerhed i det daglige arbejde, da de får kendskab til, hvad der er af projekter på tegnebrættet.

Scandi Supply A/S

Projektdatabasen

Scandi Supply bruger Byggefaktas Projektdatabase som deres CRM-system. Via Projektdatabasen udvælger de, hvilke sager de vil bearbejde. Desuden ser de Projektdatabasen som et værdifuldt redskab i hverdagen, sm er nemt at bruge.

Strategiske værktøjer

Dreyer Arkitekter

Grow Your Business

Med det digitale værktøj Grow Your Business har Dreyer Arkitekter styrket deres position i markedet og udvidet deres forretning. For dem er værktøjet 'en game changer' i den stadig hårdere konkurrence.

ZÜBLIN A/S

Grow Your Business

ZÜBLIN bruger Grow Your Business til at videreudvikle deres forretning - og de oplever at Grow Your Business giver dem et overblik over markedet, som de ikke har kunne finde andre steder.

Jorton A/S

Grow Your Business

Med Grow Your Business får JORTON A/S et overblik, som de har svært ved at få andre steder. Desuden har platformen hjulpet dem med nemt at sætte teams og holde styr på deres egne opgaver.

Markedsføring

Fagerhult A/S

Markedsføringspakke: Telemarketing + Dagens Byggeri + Byggematerialer

Da Fagerhult skulle lancere et nyt og banebrydende bæredygtigt produkt til byggebranchen, var Byggefaktas markedsføringsløsninger det oplagte valg til at få et unikt markedsindblik og markedsføring til byggebranchens aktører.

Cembrit A/S

Analytics PRO

Cembrit A/S bruger analyseværktøjet Analytics PRO i deres arbejde til at finde relevante leads. Cembrit er særligt glade for Analytics PROs brugervenlige platform og værktøjets unikke muligheder.

Steni Danmark A/S

Byggematerialer & Analytics PRO

Hos facadeproducenten Steni Danmark A/S bruger de platformen på Byggematerialer.dk til at nå ud til endnu flere af deres målgrupper - og med Analytics PRO har de forvandlet besøg på deres hjemmeside til deciderede ordrer.

Cosentino Danmark

Byggematerialer

For Cosentino Danmark er Byggematerialer en markedsføringsplatform, der gør at de når ud til målgrupper, som de ellers ikke ville have ramt. Cosentino bruger Byggematerialers nyhedsbrev til at skaffe leads.

I-Wood ApS

Byggematerialer

I-Wood ApS bruger platformen Byggematerialer.dk til at nå ud til endnu flere relevante målgrupper. Efter de er begyndt at fortælle om deres løsninger gennem særnyhedsbrevet iFOKUS, har de fået flere henvendelser.

ACO Nordic A/S

Byggematerialer

Med ønsket om at nå ud til endnu flere af deres målgrupper blev ACO Nordic A/S i 2017 kunde hos Byggematerialer.dk. Via nyhedsbrevene fra Byggematerialer.dk oplever ACO Nordic A/S en positiv effekt i forhold til nye og eksisterende kunder.

Soudal Danmark

Byggematerialer

Soudal ser Byggematerialer som et direkte talerør til endnu flere af deres målgrupper. Når de har fokus på et produkt i en nyhed eller på deres profil hos Byggematerialer, kan de konkret se, hvor mange der er interesserede i den type af produkt.

Xella Danmark A/S

Telemarketing

Med et ønske om at udbrede kendskabet til deres bæredygtige alternativ til beton, Silka kalksandsten, var Byggefaktas telemarketingløsning et oplagt valg for Xella Danmark A/S. Her oplevede de, at mange var interesserede i at høre mere om deres kalksandsten.

Gratis demo

Er du interesseret
i at høre mere?

Få en gratis gennemgang af vores system. Så kan du få et førstehåndsindtryk af mulighederne for din virksomhed.