Byggefakta

I-Wood ApS

I-Wood ApS bruger platformen Byggematerialer.dk til at nå ud til endnu flere relevante målgrupper. Læs bl.a., hvordan særnyhedsbrevet iFOKUS har gjort en forskel for dem.

Siden 2016 har I-Wood ApS leveret deres banebrydende panelløsninger til byggebranchens aktører. Hos I-Wood tænkes både bygherrens, arkitektens og håndværkernes ønsker og behov ind i deres produkter. Det betyder, at der er et fokus på at udvikle æstetiske og funktionelle løsninger, der er lette for håndværkeren at montere. På den måde producerer I-Wood kvalitetsløsninger, der reducerer arbejdstiden markant.

De 12 medarbejdere hos I-Wood rådgiver kunderne, når de skal vælge materiale til deres lofter, vægge eller særlige specialløsninger, hvor god akustik og smukke linjer er en prioritet. Med medarbejdere der beskæftiger sig med salg, kundeservice og produktion er I-Woods kunder ganske enkelt i gode hænder. Alle løsninger producers desuden af I-Wood selv i Danmark.

For I-Wood, der er forholdsvis ny på det danske marked, har muligheden for eksponering og det at nå ud til relevante målgrupper været et vigtigt fokusområde. Derfor blev de i 2020 kunder hos Byggematerialer.dk og har netop forlænget deres kontrakt med endnu et år i 2021.

I-WOOD-DANSK-DESIGN-og-Kvalitet-Signatur-260x92

”Vi blev kunde på Byggematerialer.dk sidste år, fordi vi ønskede at nå ud til endnu flere relevante kunder og samarbejdspartnere. Vi var allerede brugere af Byggefaktas Projektdatabase, men udover at vi selv kunne finde interessante projekter, ønskede vi også at vores produkter blev set. Dét må man sige, at de blev, da vi fik vores produkter med i Byggematerialer.dk’s nyhedsbrev. Jeg ser helt klart, at Byggematerialer.dk er et vigtigt fagmedie, som netop ikke drukner i reklamer”.

”Kombinationen af at vi har adgang til Projektdatabasen og at vi får viden om, hvem der er interesserede i vores produkter gør, at vi har mulighed for at koble potentielle samarbejdspartnere sammen med de projekter, de netop arbejder på. Som kunde på Byggematerialer.dk har vi meget nemmere ved at skabe en god og relevant dialog, hvor ingen spilder deres tid. Når vi ringer til en potentiel samarbejdspartner ved vi på forhånd, at de har en interesse i vores produkter og vi har lavet vores research, så vi ved, hvad vi kan tilbyde dem”.

”Som kunde på Byggematerialer.dk har vi meget nemmere ved at skabe en god og relevant dialog med mulige kunder, hvor ingen spilder deres tid”

”Udover at vi er med i det almindelige nyhedsbrev hos Byggematerialer.dk, har vi også nyheder med i Byggematerialer.dk’s særnyhedsbrev iFOKUS. Vi producerer jo løsninger til lofter og da et af temaerne netop er loft, gav det god mening for os at være med”.

”Ligesom med det almindelige nyhedsbrev fra Byggematerialer.dk er der ingen reklamer, som vores nyhed forsvinder imellem. Derudover er der færre nyheder, så vores nyhed får endnu større eksponering. Vi ved, at vores produkter udelukkende bliver formidlet ud til relevante personer inden for branchen, som har en interesse i at købe eller vide mere om eksempelvis løsninger inden for lofter. Vi fik da også flere henvendelser, efter vi fortalte om vores løsninger gennem iFOKUS".

Læs mere om, hvordan Byggematerialer.dk hjælper din virksomhed
med at nå ud til netop dine målgrupper her.



Helt kort - dét siger I-Wood ApS om Byggematerialer.dk og særnyhedsbrevet iFOKUS

Hvad er I særligt glade for ved Byggematerialer.dk?
Hvor godt et fagmedie det egentlig er. Vi når ud til de helt rigtige målgrupper samtidigt med, at vi får konkrete tal at forholde os til. Vi oplever virkelig, at vi har en føling med den udvikling nyhederne om vores produkter har.

Hvor glad er du for Byggematerialer.dk på en skala fra 1-10?
10. Når jeg sammenligner med, hvad andre fagmedier kan, så er det Byggematerialer.dk, der lever op til lige præcis de behov og forventninger vi har.

Hvad har været jeres største succes ved at være kunde på Byggematerialer.dk?
Helt klart de resultater vi har fået med iFOKUS. Vi har virkelig fået noget for pengene.

Hvad har været den største overraskelse ved Byggematerialer.dk?
Hvor bredt og samtidigt aktuelt vores nyheder om vores produkter rammer.

Hvad savner du som kunde på Byggematerialer.dk?
Det kunne være en stor hjælp for os, hvis Byggematerialer.dk kunne udpege hvilke hits, vi bør gå efter. Da tid ofte er den største forhindring for, at vi får fuldt op på potentielle samarbejdspartnere, vil en rapport med en oversigt over, hvilke leads der vil være relevant for os at forfølge være guld værd.

"Vi er også glade for den gode dialog, vi har med Jesper. Han er god til at følge op og så ringer han og fortæller om nye muligheder, der er relevante for os. Kort fortalt er han virkelig proaktiv og det har vi brug for hos en konsulent. Da vi har travlt med så mange andre ting, er det rart at vide, at Jesper nok skal sørge for, at vi er opdaterede på de ting, der er relevante for os".

”Ved at være med i nyhedsbrevet, iFOKUS, har vi fået flere henvendelser fra mulige samarbejdspartnere”

Casper Krogh Olesen, Salgschef og partner
I-Wood ApS


Læs mere om I-Wood ApS på deres hjemmeside, LinkedIn- eller Facebookprofil

Markedsfør dine produkter

Hør mere om dine muligheder med Byggematerialer.dk

Bestil en gratis demo allerede i dag, så viser vi dig, hvordan du kan bruge Byggematerialer.dk i din markedsføring.