Byggefakta logo

Leverandør

James Hardie

James Hardie er en førende, global producent byggematerialer med et bredt sortiment af løsninger til både indvendige og udvendige beklædningsopgaver. James Hardie arbejder målrettet med SMART for at identificere alle relevante byggeprojekter. 

James Hardie Industries plc er en international markedsleder inden for byggematerialer, der indeholder fibercement, og med meget stærke markedspositioner i USA, Australien, New Zealand og Philippinerne. James Hardie Europe GmbH blev skabt gennem overtagelsen af det tidligere Fermacell GmbH i 2018. Ud over Hardie® Plank og Hardie® Panel fibercement facadebeklædning, omfatter sortimentet også fermacell® fibergipsplader af højeste kvalitet.

James Hardie har været kunde hos Byggefakta i mere end 10 år og anvender i dag SMART som en central del af deres salgsstrategi og pipelinestyring. Via SMART får de overblik over alle relevante byggeprojekter i Danmark.

Fokus på pipeline er blevet endnu vigtigere

Ifølge Niels-Jørgen Pallesen, direktør i James Hardie, er det lige nu et svært marked, hvor der er blevet længere mellem byggeprojekterne. Det var noget helt andet for år tilbage, hvor det var svært at skaffe varer nok til at dække efterspørgslen.

Ændringen i markedet har betydet, at James Hardie har et endnu større fokus på opbygning af deres pipeline.

Samarbejdet med Byggefakta gør det muligt for James Hardie at skabe struktur og systematik i deres salgsarbejde, som sikrer en effektiv bearbejdning af markedet i deres salgsteams.

Salgsteamet gennemgår alle relevante byggeprojekter i SMART og sikre, at de bliver forskrevet på alt, som de kan. Samtidig arbejder de mere målrettet med at identificere projekter, hvor der er potentiale for at lave konverteringer på deres produkter.

Vi arbejder meget struktureret med vores salgsteams om at gennemgå alle projekter, vi får via Byggefakta. På den måde sikrer vi, at vi bliver forskrevet på alt, som vi kan.

Systematisk bearbejdning af markedet er dét der virker 

Samarbejdet med Byggefakta har de sidste 10-20 år skabt betydelige positive ændringer for James Hardie. Vigtigst af alt, har de fået etableret en systematisk gennemgang af markedet og dets behov. I følge Niels-Jørgen, er det derfor også selvsagt, at man bruger Byggefakta som samarbejdspartner, hvis man har et produkt, der er målrettet til det professionelle projektbyggeri og ønsker at arbejde systematisk og professionelt med salg. Alternativt vil det ellers blot være et helt tilfældigt salg, hvor man lever af mund-til-mund.  

Hvis man har et salg og et produktsortiment, som er projektdrevet, så kan jeg ikke se, at man kan komme uden om at samarbejde med Byggefakta, hvis man ønsker at arbejde professionelt og systematisk med salg.

niels-joergen_pallesen-james_hardie

Niels-Jørgen Pallesen, Area Director Scandinavia & EU Strategic Accounts
James Hardie

 

Læs mere om James Hardie på deres Facebook, LinkedIn eller hjemmeside.

Udfyld formularen og prøv SMART i dag

Find de projekter, der styrker din forretning med SMART - byggebranchens mest brugervenlige og detaljerede projektplatform.

Bestil en gratis og uforpligtende demo, hvor vi viser dig, hvordan SMART løfter din forretning til nye højder.