Du er her

Få adgang til danmarks største database

Vi er en samarbejdspartner som er med på hele rejsen, uanset hvilken fase jeres virksomhed befinder sig i.

  • 9000 aktive byggeprojekter
  • 50% med private bygherrer
  • 700 byggesager om ugen
  • 1000 telefoninterviews om ugen

Forskellige virksomheder har forskellige behov, men uanset forskellene ser vores kunders overordnede målsætning ens ud: at vokse og øge lønsomheden. Vi er med dig på hele turen - og viser dig den retning, hvor skuden skal styres hen, hvis du skal ad den lige vej til målet.

Med vores specialudviklede system Parabyg får du en komplet projektdatabase med integreret CRM-system. Systemet er indrettet til fleksibilitet, og du kan nemt vælge og skifte mellem forskellige funktionaliteter, tilpasset til din hverdag.

De rigtige projekter giver øget lønsomhed

Vores projektdatabase med indbygget CRM-system er særligt udviklet til byggebranchen og giver dig en mere effektiv hverdag.
Få forenklet dine arbejdsgange og brug tiden på at arbejde med de rigtige projekter.

 

Projektdatabase

Få adgang til Danmarks største og mest detaljerede database over byggeprojekter, og gå efter de projekter der er mest relevante for din virksomhed, og de produkter eller ydelser I tilbyder.

Mindre arbejde

Lad systemet arbejde for dig. Få statistik og analyser for salg, leads, byggeprojekter og meget mere, som er relevant for netop din forretning.

Øg din lønsomhed

Vores system gør det enklere for dig at arbejde med de rigtige projekter på det rigtige tidspunkt. Med det rigtige værktøj kan du nemt finde vej til de rigtige projekter, og agere hurtigere, med højere lønsomhed som resultat.

Effektiv markedsføring

Med få klik med musen får du styr på egne lister over leads og får grundig viden om de virksomheder, som du samarbejder med, direkte i systemet. Du får Danmarks mest specialiserede register over virksomheder med tilknytning til byggebranchen.

Synkronisér med dit kalenderværktøj

Send dine påmindelser, events eller aktiviteter direkte fra systemet, så de leveres direkte i dine kollegers kalender, uanset om I bruger Outlook eller Notes.

Vurdér dine projekter

Giv projekterne din egen vurdering og sorter de irrelevante projekter fra. Du får styr på relevante projekter og undgår "støj".

Du bestemmer, vi hjælper

Nyhedsbrev, kundelister, digitale kampagner - fortæl os hvad du har brug for, så hjælper vi dig.

Opret egne kontakter

Opret egne projekter, virksomheder, kontaktpersoner og aktiviteter direkte i systemet, og tag hånd om dem.

Din egen database

Du får din helt egen, private database, som kun du og dine medarbejdere kan tilgå. Databasen ligger selvfølgelig i "skyen", så du slipper for bøvl med installation.

Parabygs grundfunktioner

Parabyg er centreret omkring 4 stærke grundfunktioner, der alle giver dig det nødvendige forspring i dit salgsarbejde. Med Sager, Firmaer, Personer og Aktiviteter har du en grundpakke, der sætter dig i stand til at effektivisere din salgsindsats og få overblik over markedet og over dit salg.

Projekter - få overblik over byggeprojekter

Sager sørger for, at du bliver opdateret om relevante byggeprojekter, de deltagende firmaer og beslutningstagere, som du selv kan arbejde videre på omkring den relevante sag. Du får komplet overblik over projektets frister og deadlines, og kan selv tilføje egne aftaler der er indgået med kunden eller emnet. Du får fuldt styr på salgsprocessen, du når at indgå aftaler og undgår at misse vigtige ansøgningsfrister.

Firmaer - hvem er de andre aktører?

Firmaer giver dig det fulde overblik over de virksomheder, der deltager i aktuelle danske byggeprojekter. Du får lynhurtigt fuldt overblik over alle de virksomheder du samarbejder med, og de emner, du ser som potentielle samarbejdspartnere i fremtiden. Du kan også lægge dine egne virksomheder og kontakter i systemet, ligesom du kan prioritere dine kunder. Slip for bunker af papirer og gamle visitkort på dit skrivebord - med Parabyg behøver du kun at registrere informationerne ét sted. Firmaer giver dig et nemt overblik over dine kunder, og du kan hurtigt finde frem til alle relevante oplysninger om den enkelte virksomhed.

Kontaktpersoner - hvem skal du tale med?

Med Kontaktpersoner får du overblik over alle relevante kontaktpersoner og beslutningstagere hos deltagerne i de enkelte byggeprojekter, og du har altid styr på, hvem du skal kontakte i hvilken forbindelse. Du kan målrette dine salgsaktiviteter og kan henvende dig direkte til de relevante kontakter, ligesom du får overblik over den pågældende kontaktpersons funktion i firmaet. Du sparer tid ved at kunne målrette dine indsatser mod de rigtige aktører allerede ved første henvendelse. Du kan også registrere egne kontaktpersoner og forbindelser, så du slipper for at vedligeholde fysiske kartoteker. Parabyg giver dig fuldt overblik over alle dine kontakter, og gør det nemt at finde oplysningerne når du skal bruge dem.

Aktiviteter - få overblik over dine aktiviteter

Få styr på dine aftaler og møder med kalenderfunktionen Aktiviteter. Du kan nemt følge op på aftaler, og får overblik over kommende møder mv. Med Aktiviteter har du styr på din tid og kan nemt planlægge dine møder fra dag til dag. Både sælgeren og salgschefen kan følge med i aktiviteterne og deres aktuelle status, og din virksomhed undgår, at aftaler overses eller forsinkes. Aktiviteter knytter sig til Sager, Firmaer og Kontaktpersoner, og hjælper dig til optimal salgsstyring.