Byggefakta

Få flere leads -
se hvem der besøger
dit website i dag

Går du glip af vigtige leads i din forretning? Med Analytics PRO kan du forvandle dine ukendte websitebesøgende til leads og nye kunder.

Analytics Pro logo

 

Vidste du, at kun 2% af besøgende på et website efterlader deres kontaktinformationer – og dermed kan konverteres til leads? 

Med Analytics PRO får du på få minutter afgørende viden om de 98% af dine besøgende, som du ikke kender i dag. Viden som gør dig i stand til at omsætte disse besøgende til leads i din salgsafdeling.

Analytics PRO viser dig, hvilke virksomheder der besøger dit website, hvordan de fandt dig, hvad de er interesserede i, samt hvilke byggeprojekter de arbejder med netop nu.

 

Prøv Analytics PRO
allerede i dag

Bestil en demo i dag og få adgang til alle dine leads

Analytics PRO giver fordele for både salg og marketing

analytics-pro-salgsleads

Find varme salgsleads

De personer, der besøger dit website, er meget mere tilbøjelige til at købe end dem, der aldrig har hørt om dig og din virksomhed. Brug projektinformationen til at identificere de mest værdifulde leads for din forretning.

analytics-pro-foer-konkurrenterne

Kom før konkurrenterne

Salg handler om timing. Alle studier viser, at jo hurtigere du kontakter et lead, jo større chance er der for, at du kan lukke et salg. Få adgang til dine leads før konkurrenterne overhovedet aner de eksisterer, og øg dine chancer for at lukke et salg.

analytics-pro-leads

Lav en bedre salgspitch

Det handler om behov. Kombinér viden om dine besøgende med information om de byggeprojekter virksomheden arbejder med.

Hør mere om fordelene for din salgsafdeling

analytics-pro-marketing

Skab endnu mere værdi med dine kampagner

Med Analytics PRO får dit salgsteam direkte adgang til leads af høj kvalitet, som nemt kan prioriteres i forhold til jeres målgrupper og produkter. På den måde får I endnu mere ud af jeres marketingindsatser.

analytics-pro-referrer

Få indsigt i kvaliteten
af dine leads

Se, hvilke kilder der generer trafik til dit website, og du kan vurdere kvaliteten af dine besøg. Få fuld indsigt i hvordan marketing understøtter dit salg, ved at identificere relationen mellem dine besøgende og de byggeprojekter de arbejder med netop nu.

analytics-pro-companies

Optimér dit indhold
til din målgruppe

Se, hvilke virksomheder der kigger på dit indhold. Prioritér din tid der hvor det virkelig skaber værdi og øg ROI på dine marketingindsatser.

Hør mere om fordelene for din marketingafdeling

Hør mere om, hvordan
du kan bruge Analytics PRO
i din forretning

Klik her

Prøv Analytics PRO
– kom i gang på få minutter

Du har allerede brugt tid og penge på at skaffe besøgende til dit website. Vil du vide, hvem de er?

Det tager kun få minutter at installere Analytics PRO på dit website.

Kontakt os allerede i dag, så opsætter vi Analytics PRO til dit website. Du modtager herefter en mail med en tracking kode. Så snart du har indsat koden på dit website, er vi i gang med at matche dine besøgende, som du kan konvertere til leads for din salgsafdeling.

Vi overvåger byggeriet
i hele Norden

Vi er en del af Byggfakta Group, der overvåger byggeriet i hele Norden. Vores researchafdeling følger alle byggeprojekter tæt, og vi har derfor styr på alle virksomheder og kontaktpersoner i hele den nordiske byggebranche.

Vores Projektdatabase indeholder detaljer om mere end 70.000 aktive byggeprojekter i Norden, og vi har oplysninger på mere end 18.500 virksomheder i byggebranchen.

Hvem er Byggefakta?

Sådan virker det

analytics-pro-infographics

Analytics PRO er baseret på avancerede tracking metoder, hvor vi både tracker på IP-adresser og cookies. Derudover har vi hver måned mere end 400.000 unikke besøgende på vores forskellige websites, og vi sender mere end 2 millioner e-mails. Alle disse oplysninger bliver matchet med vores nordiske Projektdatabase. Vi har samlet det hele i Analytics PRO, hvor dine websitebesøgende bliver matchet direkte med vores data.

Det betyder, at du nemt og enkelt kan se, hvem der besøger dit website og samtidig se, hvilke byggeprojekter de arbejder med netop nu. På den måde omsættes dine besøgende til konkrete leads for din salgsafdeling.