Du er her

Direct Mail – målrettet markedsføring til byggebranchen

Med vores nye Direct Mail-service har du nu mulighed for at målrette din markedsføring til byggebranchen med kirurgisk præcision

Eksempler på direct marketing

Værktøjet du ikke kan undvære, hvis du arbejder med markedsføring i byggebranchen...

Ram rigtigt, vær relevant, på det rigtige tidspunkt

Alle ved at god markedsføring handler om at ramme den rigtige person på det rigtige tidspunkt med et relevant budskab!

OG når man arbejder med marketing, ved man også, at det ikke altid er så ligetil, som det lyder. Én ting er at holde styr på kunder og aftaler og desuden holde sine data opdateret i CRM-systemet. Dette kan være svært nok.

En anden ting er, at vide hvornår, det er relevant!

Din kampagne/udsendelse kan blandt andet målrettes efter:
Byggekategori/hovedgruppe, kvadratmeter, budget, stadie, materialer, entrepriseform, bestemte målgrupper: bygherrer, arkitekter, ingeniører, hoved/totalentreprenører, vvs-installatører m.fl.

Som de eneste i Danmark tilbyder vi, at målrette din kampagne efter projekttype og målgruppe, og vi kan time din udsendelse, så den rammer på det rigtige tidspunkt i byggeprocessen.

Direct Mail - fokuser på det rigtige

Ram dine kunder før konkurrenterne

Med vores Direct Mail service kan du komme før konkurrenterne – hver gang. Helt automatisk uden du skal løfte en finger.

Det lyder dyrt ... men det er det ikke! Hvorfor skriver vi så ikke prisen? Fordi det kommer an på mange parametre: trykker du, trykker vi, hvem pakker, er det en kampagne eller løbende udsendelser. Mulighederne er mange ...

Bliv ringet op, så fortæller vi om mulighederne for at nå dine kunder før dine konkurrenter.

JA TAK, ring mig op

Direct mail-service kan bruges af alle…

Uanset om du repræsentere en leverandør, rådgiver, entreprenør, underentreprenør, kommune, håndværker, offentlig myndighed, hotelejer, et jobcenter...

Brug vores Direct Mail-service til udsendelse af:

  • Kampagner ved produktlanceringer og produktnyheder
  • Prislister, brochurer og kataloger mv.
  • Løbende udsendelser målrettet ift. projekttype og målgrupper
  • Informationsbreve til bestemte aktører i byggebranchen
  • … og meget mere!

Spar tid og omkostninger!

Vil du se, hvordan I kan bruge vores Direct Mail-service til at målrette jeres udsendelser?

JA TAK, vis mig hvordan...

Direct mail – 4 lette trin

1 Udpeg målgruppen med præcision

Vi ved, hvem der bygger, hvornår og hvad der bygges ... og vi kender alle personer, der er involveret i byggeprojekterne. Vi hjælper dig med at identificere din målgruppe helt ned til den enkelte kontaktperson.

2 Skræddersy efter projekttyper og målgrupper

Relevans er afgørende, når det gælder om at trænge igennem til modtageren med jeres budskab. Derfor vil I måske have behov for flere typer af breve til forskellige målgrupper. Med Direct Mail kan vi styre indholdet af dit brev direkte efter projekttype eller målgruppe eksempelvis bygherrer, arkitekter, ingeniører m.fl. Faktisk kan både billeder og tekst i brevet styres efter projekttypen.

3 Én kampagne eller løbende udsendelse

Vi kan udsende dit materiale som en kampagne, der sendes ud på én gang, det kan eksempelvis være ved lancering af nye produkter eller services. Vi kan også sørge for, at dit materiale sendes ud løbende til de personer, som netop er i gang med at træffe de afgørende beslutninger vedrørende dit produkt eller din service.

4 Vi trykker, pakker og udsender

Du leverer selv indholdet. Vi tager os af alt det praktiske og kan hjælpe med at trykke brevet og/eller brochuren. Herefter pakker vi og udsender jeres materiale til jeres målgruppe enten som én kampagne eller som løbende udsendelser. I modtager herefter en opfølgningsliste, som viser hvilke virksomheder og kontaktpersoner, der har modtaget jeres materiale.

Sådan målretter Damixa sin markedsføring – med STOR succes

Damixa har været kunde hos Byggefakta i mere end 10 år. Gennem de seneste 3 år er Damixa begyndt at bruge informationerne fra projektdatabasen til målrettet markedsføring og det er noget der betaler sig.

Fire gode råd

... til markedsføring der virker:

  1. Ram den rigtige person
  2. Med et relevant budskab
  3. På det rigtige tidspunkt
  4. Husk at følge op...

 

"Med informationerne fra Byggefakta kan vi målrette vores markedsføring 100%, så vi rammer den rigtige person på det helt rigtige tidspunkt i byggeprojektet. Vi målretter vores budskab og henvender os vedrørende det/de konkrete byggeprojekter, som vi kan se, at modtagerne sidder og arbejder med lige nu. Det er virkelig stærkt, og noget der virker.

Vi har flere eksempler på, at vores produkter er blevet foreskrevet på et projekt alene på grund af brevet og den medfølgende brochure, helt uden vores sælgere har været i kontakt med nogen på projektet" Henrik Haislund Rasmussen, Marketing Manager, Damixa

Udfyld formularen og hør om mulighederne med vores Direct Mail-service: