Byggefakta
support03

Administrativ researchmedarbejder til Byggefakta A/S

Er du vild med at indsamle data om bygge- og anlægsprojekter i Danmark? Og arbejder du struktureret og med en høj datadisciplin for øje? Så er du måske vores nye researchmedarbejder.

Om jobbet

Vi er 15 medarbejdere som på daglig basis taler med byggebranchens aktører for at indsamle og opdatere data, således at Danmarks største projektdatabase konstant holdes opdateret. Som researcher bliver du ansvarlig for et geografisk område i Danmark, hvor din opgave er at registrere, hvad der bliver bygget i dette område. Du får informationer fra forskellige kilder - heriblandt kommunale og regionale dagsordner, hjemmesider, artikler, sociale medier mv. Du vil dagligt være i telefonisk kontakt med byggebranchens informanter for at sikre, at vores oplysninger er korrekte og opdateret i forhold til byggeriet faser. Da vi taler med bl.a. bygherrer, arkitekter, rådgivere, entreprenører og materialeleverandører, vil du udvikle en forståelse for byggeprocessen fra start til slut.

Det er altafgørende, at vi leverer informationer af højeste kvalitet, og derfor bliver du oplært grundigt i metoder, systemer til indsamling og registrering af informationer. Du kommer til at indgå i et stærkt researchteam med 15 dygtige og erfarne kollegaer, og du vil få rig mulighed for at sparre og dygtiggøre dig løbende. 

Om dig

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du skal trives med administration og være glad for at tage kontakt til vores informanter på tværs af byggebranchen via telefon. De indhentede oplysninger skal du efterfølgende sørge for at registrere i vores projektdatabase. Din datadisciplin skal være høj og du skal trives med at tale i telefon med mange forskellige mennesker, hver dag.
Det er en fordel, hvis du har kendskab til byggebranchen, men det er ikke en nødvendighed. Vi forventer, at du er udadvendt, arbejder både løsnings- og detaljeorienteret og kan tage ansvar. Det er vigtigt, at du trives med at arbejde som del af et team, hvor man deler erfaringer og dygtiggør hinanden. Vi er på udkig efter en initiativrig person, der byder ind med god energi og humor.

Attraktiv virksomhed

Vi stiller høje krav til vores medarbejdere. Til gengæld tilbyder vi dig en hverdag med klar målsætning om at være de bedste i vores branche. Vi tager vores medarbejderes trivsel seriøst, og vi har fokus på videreudvikling af vores medarbejdere. Herudover tilbyder vi en arbejdsplads med imødekommende og positive kollegaer. Byggefakta er en arbejdsplads med medarbejdere i alle aldersgrupper, og som har mange aktiviteter på tværs af afdelinger og alder. Vi har naturligvis en række personalegoder: Frokostordning, sundhedsforsikring & pension.

Vi tilbyder desuden en lønpakke, som forhandles individuelt, så den modsvarer kvalifikationer.

Praktiske oplysninger

Arbejdssted: Stationsparken 25 2. sal, 2600 Glostrup.
Arbejdstid: Fuldtid
Ansøgning: Lyder ovenstående som noget for dig, så send dit CV og en kort motiveret ansøgning til cd@byggefakta.dk
Ansøgningsfrist: Vi holder løbende samtaler.
Starttidspunkt: Hurtigst muligt.

Har du spørgsmål vedr. stillingen eller vores virksomhed, er du meget velkommen til at kontakte Carina Dahl, Researchchef, på tlf. 35 25 05 14 eller Kirsten Bille, Teamleder, på tlf. 24 26 39 22.

Om Byggefakta og vores virke

Byggefakta A/S har leveret projektinformation til byggeriets aktører siden 1986. I dag er Byggefakta markedets absolut førende leverandør af information om byggeprojekter. I 2014 blev vi en del af Byggfakta Group, som er markedsledende informationsleverandør i resten af Norden.
Vi er en virksomhed i rivende vækst, som har en sund økonomi, er velrenommeret og har et koncept, der tilpasses den enkelte kundes behov.

Se mere på byggefakta.dk