Byggefakta

CRM & Marketing Automation Manager med nordisk ansvar

Brænder du for lead management og den gode kunderejse? Er du klar til at få en central rolle i den videre udvikling og implementering af vores CRM og marketing automation i Norden?

Så har du nu muligheden for at blive vores nye CRM Manager & Automation Specialist, der kan løfte vores lead management til et nyt niveau i samarbejde med både forretningen og IT.

Som CRM & Automation Manager får du en central rolle i at skabe en "new way of doing business" i vores nordiske koncern. Du bliver ansvarlig for at integrere CRM og lead management processerne. Derudover vil du få en central rolle i samarbejde med salg og marketing i at løfte disse til et nyt niveau.

Om jobbet:

Med udgangspunkt fra vores danske kontor bliver du tovholder på vores CRM og automation aktiviteter på det danske/svenske marked, og du vil fungere som en nøglespiller i samarbejdet mellem salg, marketing og IT.

Du vil blandt andet få ansvaret for:

  • Fastlæggelse af CRM og lead management strategi i samarbejde med forretningen og IT.
  • Implementering af data- og lead management processer i CRM og marketing.
  • Udvikling af marketing automation samt optimering af funnels og målgrupper ifm. kampagner/produkter.
  • Sikre datakvalitet på tværs af systemer.
  • Udvikle og definere dashboards til salg, marketing og ledelse (PowerBI).
  • Uddannelse af ledelsen i CRM-systemet og processer.

Om dig:

  • Du har en relevant videregående uddannelse.
  • Du har mindst 2 års dokumenteret erfaring med CRM og lead management.
  • Du er selvstændig og struktureret og kan styre samt drive dine projekter i en nordisk kontekst.
  • Du har lyst og interesse i at udvikle og forbedre CRM og lead management systemer og processer.
  • Du har en god forståelse for data og IT-systemer generelt.
  • Du har interesse i digitale marketingsystemer (HubSpot) – og interesserer dig for, hvordan de kan forbedre og gøre kundeaktiviteter mere målrettede og relevante.
  • Du har øje for at identificere muligheder ved at implementere systemer, der kan ”automatisere” manuelle processer i marketing/salg.

Som person skal du være drevet af en stærk forretningssans og samtidig være tålmodig og en udpræget holdspiller. Du vil have mange kontaktområder i organisationen, og det er derfor vigtigt, at du er god til at kommunikere og gøre dig forståelig på alle niveauer, og at du kan begå dig i en nordisk kontekst.

Bliv en del af en virksomhed i hastig vækst.
Vi tilbyder et job i en virksomhed i hastig vækst med gode muligheder for at sætte dit præg på systemer og processer i en nordisk kontekst.

Sådan søger du:

Ansøgning samt CV sendes til Marketing- og Kommunikationschef Mette Linneboe Pedersen per e-mail: mlp@byggefakta.dk.
Mærk ansøgningen: Vedr. stilling som CRM & Marketing Automation Manager med nordisk ansvar.

Ansøgningsfrist: 28. april 2021.
Samtaler kan afholdes løbende.
Tiltrædelse snarest muligt.

Stillingen er en fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge, hvor der dog må påregnes 1-2 rejsedage per måned.
Løn efter kvalifikationer.

Jobbet udføres fra hovedkontoret i Valby i København.

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Mette Linneboe Pedersen mlp@byggefakta.dk.


Byggefakta – En del af Byggfakta Group

Byggefakta A/S er er en del af Byggfakta Group, der er den førende informationsudbyder til den nordiske byggebranche. Byggfakta Group leverer relevant markedsdata og business intelligence-tjenester, som er essentielle for at identificere og generere salgsleads. Koncernen opererer i dag i 10 lande i Europa, som er henholdsvis Danmark, Sverige, Norge, Finland, Slovakiet, Tjekkiet, Portugal, Tyskland, Schweiz og Spanien.

Læs mere om Byggfakta Group her.